Karjeras caurviju prasmes mācību stundā!

15. un 16.aprīlī, turpinot jau veiksmīgi uzsākto sadarbību ar skolotāju Līgu Priedi, integrējam karjeras vadības prasmes sociālo zinību mācību stundā 7.klašu skolēniem. Stundas tēma „Mērķu sasniegšana ilgtermiņā” ļāva lieliski sasaistīt karjeras caurviju prasmes integrētajā mācību stundā.

Kad jaunieši izvēlas karjeru, bieži ir grūti izvirzīt ilgtermiņa mērķus , jo īsti līdz galam neizprot , kur slēpjas problēmas. Izvērtējot savu  karjeras izvēles procesa pašreizējo stāvokli, 7.klases skolēni atbildēja uz anketas jautājumiem un veica pašanalīzi 4 jomās- „Mana identitāte, paštēls”, „Lēmuma pieņemšana”, „Informācijas vajadzība”, un „Šķēršļi un ierobežojumi mērķa sasniegšanā”. Rezultātā katrs skolēns individuāli sev noskaidroja galvenās problēmu jomas, lai pamatojoties uz to, varētu apzināti un jēgpilni izvēlēties tālākos pašpilnveides uzdevumus karjeras mērķu izvirzīšanai un sasniegšanai.

7.a un 7.b klases skolēni atzina, ka viņi ieguvuši kaut ko noderīgu priekš sevis.

Pedagogs karjeras konsultants: Lolita Eklone

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux